Zlatý top tip jak začít konečně cvičit doma

Chcete začít cvičit nebo se učit anglicky? A nejen začít, ale i u toho zůstat?

Podělím se s vámi o svůj tip, jak si udržet motivaci.

Hlavní problém všech našich předsevzetí je v tom, že si většinou bereme do pusy moc velké sousto. Nemáme čas cvičit – ale najednou bouchneme do stolu (to většinou když zjistíme, že nám někdo zlomyslně zmenšil džíny) a rozhodneme se, že minimálně 3x do týdne budeme půl hodinky posilovat.  Jak to asi dopadne? (Blbě)

Řešení je jednoduché: ukousnout si daleko menší sousto.

Jak zjistíme, že je to sousto tak akorát, aby nám neuvázlo v krku? Představuju vám zlaté pravidlo budování každého nového návyku, seznamte se:

Představte si nejhorší možný scénář dne, který může nastat. Zaspali jste, zapomněli jste si dokumenty do práce, nestihli jste se nasnídat. Děti jsou ukňourané už od rána, plánovaná pracovní schůzka dopadla tak, jak neměla a ještě máte jít k zubaři. A teď si vymyslete takový fyzický pohyb, který budete schopní udělat i v takovémhle dni!

Vůbec nevadí, když začnete třeba jenom jedním dřepem nebo jednou protahovací pozicí. Jeden dřep je jako základ vašeho nového zvyku úplně v pořádku. Zkuste měsíc udělat každý den jeden jediný dřep!

A když zvládnete, můžete přidat další…nebo třeba 10 dalších. Najednou máte základy návyku, máte na čem stavět a 10 dřepů už není zdaleka tak nereálné jako dřív. Vyzbrojte se trpělivostí a silnou vůlí a začněte.

A za rok zjistíte, že cvičíte se stejnou samozřejmostí a pravidelností, jako si čistíte zuby!

Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti se cvičením doma vy a co se vám při něm nejvíc osvědčilo?

 

 

 

Marie Korseltová
Miluju pohyb. Učím ženy, jak se k němu dokopat, udělat z něj přirozenou a příjemnou součást svých běžných dnů a cítit se díky tomu skvěle! Můj příběh najdete tady.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.