Plošší břicho za 10 minut? Bude, když…

..vydržíte skákat přes švihadlo.

Přijďte to zkusit na vlastní pupek břicho na novou hodinu Cardio Fit ve čtvrtek od 8:45 do SC Evropská!

Proč skákat přes švihadlo, když jste to dělaly naposledy o přestávce na chodbě s Terkou z béčka?

Protože:

  • váš kardiovaskulární systém čeká pěknej záhul. A když se budete skákat pravidelně, nezbyde mu, než se přizpůsobit – zlepšit. Zatímco při jakékoliv jiné cardio aktivitě se můžete tu a tam nenápadně ulít, švihadlo vám neodpustí nic. Abyste byli schopní skákat aspoň chvíli v kuse, musíte zapojit všechny svaly na těle a nezpomalovat!
  • švihadlo (totiž skákání přes něj) zlepšuje koordinaci, hbitost, kooperaci svalů, uvědomění si vlastního těla a vytrvalost
  • je to legrace! Dáte ještě vajíčko? (Já ne, ale trénuju!)
  • švihadlo přímo vybízí k tomu, abyste ho přibalili s sebou na cesty. Kdykoliv a kdekoliv si můžete rozbít své mobilní fitness centrum a dát si svých „deset“ (nebo dvacet minut).
  •  Děcka budou nadšením bez sebe, když zkusíte skákat dohromady. Bacha na rozestupy: o švihnutí gumovým švihadlem fakt nestojíte.
  • jo a to břicho! Když si při skákání hlídáte zpevněný střed těla, uvidíte, že břicho doslova „zaleze“ dovnitř. Má to i další příčinu: díky malým poskokům (laicky řečeno) „setřeseme“ vnitřní orgány tak, že se poskládají do přirozené (úsporné) polohy. A těhotenské šaty můžete konečně věnovat někomu doopravdy těhotnému. Narozdíl od klasických cviků na břicho je při skákání jednodušší držet se ve správné pozici a můžete tak posilovat břišní svaly i při diastáze.

Určitě samy objevíte další plusy skákání přes švihadlo a budu ráda, když mi o nich napíšete.

Těším se na vás ve čtvrtek – čím víc švihlých, tím líp!

Marie Korseltová

Miluju pohyb. Učím ženy, jak se k němu dokopat, udělat z něj přirozenou a příjemnou součást svých běžných dnů a cítit se díky tomu skvěle!

Můj příběh najdete tady.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *