Co a kde cvičím po prázdninách

Léto v háji, za chvíli jsou Vánoce. Ale mám i dobrou zprávu: začínáme zase pravidelně cvičit!

V rozvrhu mám pár změn, mrkněte na aktuální verzi sem, ať vás někde něco nepřekvapí.

Ještě si zopákneme, co se pod názvama lekcí skrývá, co říkáte?

  • Pilates – cvičení v pomalejším tempu, zaměřené především na CORE (střed těla). Zařazuji výdrže a statické cviky, důraz klademe na přesnost, plynulost a ladnost pohybu. Protáhnete a posílíte hluboké vnitřní svaly, zpevníte břicho, záda a můžete tak předejít nebo zmírnit bolesti beder, mezi lopatkami aj. Využíváme širokou škálu pomůcek: pilates cirkle, bosu, gumičky, overbally, fitbally, therabandy, blocky…

 

  • Body Shape – posilovací a cardio cvičení v rychlejším tempu, bez poskoků. Zlepšuje vytrvalost, kondici, posiluje velké svalové skupiny. Ideální na hubnutí. Cvičení nepřetěžuje klouby, takže se nemusíte bát dorazit, i když vás trápí kolena nebo kyčle. Používáme činky, kettelbally, gumičky, stepy.

 

  • Hight Intensity Workout – cvičení, které vám nakope zadek. Prostě lekce plná poskoků, výpadů, kliků, dřepů…Opakujeme jednu cca 10min sestavu, následuje několik minut klidnějšího cvičení a pak se na to vrhneme znovu. Spolehlivá cesta, jak v rychlé době raketově zlepšit fyzičku, zpevnit postavu, zvýšit sebevědomí a zamilovat se (do HIGH INTENSITY WORKOUT:). Cvičení pro ty, kdo se chtějí zlepšovat, nejen odškrtnout kolonku cvičení. Používáme, co je zrovna po ruce, nejčastěji ale cvičíme s nejlepším posilovacím strojem – vlastním tělem.

Vemte diáře a červeně si zakroužkujte, kdy a kam vyrazíte poprvé. A pak vás tam chci vidět každý týden!

 

Marie Korseltová

Miluju pohyb. Učím ženy, jak se k němu dokopat, udělat z něj přirozenou a příjemnou součást svých běžných dnů a cítit se díky tomu skvěle!

Můj příběh najdete tady.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *