4 x PROČ se vrhnout na Whole30

Vrtá vám hlavou, jestli se nepustit do téhle blázniviny? /O programu Whole30 a mých zkušenostech s ním píšu tady/.

Tak já vás teď trochu popostrčím a řeknu vám, proč byste to zkusit měli.

  1. Zjistíte, že jste silnější, než jste si mysleli
  2. Budete klidnější a vyrovnanější
  3. Budete mít víc času
  4. Bude vám to líp cvičit, konečně uvidíte i ucítíte výsledky!

A teď se jednotlivým bodům podíváme pěkně na zoubek.

Jste silnější, než jste si mysleli

Jen z představy, že celý měsíc budete žvýkat vpodstatě jen zeleninu, maso a vejce, vám naskakuje kopřivka a kručí v břiše?

Byla jsem na tom podobně. Ale ve skutečnosti to vůbec tak zlé není. Prvních pár dnů to trochu skřípe a pak už vás čokoláda nebo sušenky nechají chladnými. Budete mít věci pod kontrolou. Vy budete rozhodovat, jak bude váš den vypadat. A zdaleka nejen co se týče jídla.

I při cestě do Billy, i při drhnutí umyvadla od zubní pasty, i vytírání podlahy vás bude posilovat vědomí, že jste to vy, kdo tomu tady velí. Vaše děťátko se může vztekat jak chce, kurýr přijet s půldenním zpožděním, ale vy se tím stejně nenecháte rozhodit. Jídlem to jenom začíná!

Zvládáte něco, co jste si ještě před pár dny neuměli představit.  Uvidíte, že vzniklá sebedůvěra přeteče i do jiných oblastí.

Budte klidnější a vyrovnanější

Možná jste v klidu a vyrovnaní pořád, v tom případě vás tenhle bod zrovna nerozpálí:)

Pro mě, a troufám si odhadnout i pro spoustu z vás, je to ale něco fantastického. Jednoho dne se probudíte – a zjistíte, že ranní hoňka se nekoná. Ne, děti se nenaučily zázrakem umýt se a obléknout na první prosbu. Ale vy jste v klidu. Nervy, které několikrát za den hrozí prasknutím, se několikanásobně natáhly a jen tak něco je nevyšponuje.

Rodina, kolegové, kamarádi, partneři i maminka budou překvapení.

Nebudete zatínat zuby, ani si kousat rty.

Budete šetřit hlasivky a používat míň expresivních výrazů.

A to celý den.

Budete mít víc času

Než zjistíte, že tenhle bod nelže…budete potřebovat trochu času:)

Ze začátku je náročné najít si čas na plnohodnotné jídlo, plánovat dopředu, nakupovat…Ale jakmile si to (tak do 10 dnů) sedne, uvidíte, že máte najednou spoustu časoprostoru. Jste najezení tak akorát, sytí tak akorát, netrápí vás strašná chuť na něco sladkého ani potřeba dalšího kafe…Máte čas na spoustu věcí, které jinak nestíháte.

Možná vás to trochu znervozní. Jsme zvyklí být pořád v poklusu,  nestíhat, dobíhat, nedávat to. Co teď? Je to na vás – doporučuju věnovat hodně času sobě. Kdy jste naposledy byli na masáži nebo u kadeřnice?

Vaše cvičení bude efektivnější

Není co dodat. Co si pod tím představit, víte nejlíp sami:)

 

 

Jak vám to zní? A to jsem se musela hodně přemáhat, abych tady nepopsala celou knihu. Těch bonusů, které vám W30 přinese je víc, než se do jednoho článku dá narvat. Ale proč taky. Vůbec nejlíp uděláte, když si na ně příjdete sami.

Hm, hezky se to čte, ale stejně, je to moc náročný a navíc příští týden jdu na večírek a bude grilovačka…

Jestli váháte, nejlepší věc, co můžete udělat, je, přestat váhat a prostě to udělat. Víc o programu najdete tady.

No jo, já bych se do toho teď pustila, ale za dva dny to stejně vzdám…

Na stránkách W30 se můžete přihlásit (za menší poplatek) ke každodennímu odběru podpůrných meilů. Dovíte se, co se ve vašem těle děje i spoustu dalších …..A každý den budete muset zaškrtnout, jestli jste ten den W30 dodrželi. Je vám fakt trapný hlásit (byť jen automatu), že jste to nedali – a tak to radši dáte.

Tak co? Kdo jde do toho?

Marie Korseltová

Miluju pohyb. Učím ženy, jak se k němu dokopat, udělat z něj přirozenou a příjemnou součást svých běžných dnů a cítit se díky tomu skvěle!

Můj příběh najdete tady.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *